Literatura

Tištěná literatura

  • S. Marschner, P. Shirley: Fundamentals of Computer Graphics (4th ed.), CRC Press, Taylor & Francis Group, 2016.
  • J. F. Hughes, A. van Dam, M. McGuire, D. F. Sklar, J. D. Foley, S. K. Feiner, K. Akeley: Computer Graphics: Principles and Practice (3rd ed.), Addison Wesley, 2014.
  • J. Vince: Mathematics for Computer Graphics (4th ed.), Springer-Verlag London, 2014.
  • T. Akenine-Möller, E. Haines, N. Hoffman, A. Pesce, M. Iwanicki, S. Hillaire: Real-Time Rendering (4th ed.), CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018.
  • D. Shreiner, G. Sellers, J. Kessenich, B. Licea-Kane: OpenGL Programming Guide (8th ed.), Addison Wesley, Pearson Education, 2013.
  • M. de Berg, O. Cheong, M. van Kreveld, M. Overmars: Computational Geometry – Algorithms and Applications, Springer-Verlag Berlin, 2008.
  • Žára, Beneš, Sochor, Felkel: Moderní počítačová grafika. Computer Press, Praha, 2005.
  • E. Pazera: Focus on SDL. Premier Press, Cincinnati, 2003.
  • T. Moller, E. Hanes: Real-Time Rendering (2nd Edition), A K Peters, 2002.
  • A. Glassner, An Introduction to Ray Tracing, Morgan Kaufmann Publishers, 1989.
  • M. Cohen, J. Wallace, Radiosity and Realistic Image Synthesis, Morgan Kaufmann Publishers, 1993.
  • D. Martišek, Matematické principy grafických systémů, Littera, 2002
  • P. Prusinkiewicz, A. Lindenmayer: The Algorithmic Beauty of Plants. Springer-Verlag, 1990.

On-line žurnály

Vybrané užitečné a zajímavé články včetně přímých odkazů ke stažení jsou na samostatné stránce

Internetové články